روزی که ونک همه رزمنده بود
شمیم ادب
علمی،آموزشی،فرهنگی،اجتماعی

 

مردانی که به فرزندان خود نشان دادند که باید با دشمن جنگید و نباید بر دشمن لبخند زد، باید اگر تیری به سمت خاک وطن سینه آسمان را شکافت قبل از رسیدن به خاک سینه ها را باید در مقابل آن تیرها قرار داد تا مام میهن آسیب نبیند و اینگونه بود درس رزمندگان قدیمی تر و دلخسته تر.

روزی برای رزمندگی تیمور رضایی، نجف رضایی، دیدار امیری و باباخان محمودی، روزی برای نشان دادن وطن پرستی ، روزی که جمال رضایی مانند جوان امروزی ژ- س به دست تصویر ماندگار استقامت را به آینده هدیه داد و روزی که جمال انصاری در کنار محمودی رزمنده به جوان آماده رزم دلگرمی داد. روزی که شهید لطفعلی انصاری از پدر آموخت که باید لباس رزم بپوشد و همچنین اسکندر محمودی از پدر خویش ، و این آموختن شهامت به جوانان بود که مدال افتخار 100 را بر سینه ونک نشاند. و امروز صحبت است از یکصد شهید رزمجو.
روزی برای ثبت شدن در تاریخ و ونک اینگونه به  مدد رزمجویان و مجاهدانش در هشت سال دفاع مقدس برای پاسداشت دین خدا و خاک وطن  سنگ تمام گذاشت، و امروز نیز باید با افتخار به فرزندان خود بیاموزد که حماسه ونکی در این دوران پر خطر جز با هزاران قطره خون شهیدان و جانبازان محقق نشده است. ما امروز به خود می بالیم که خون غیرت و حمیت در رگها داریم که در همه زمان ها سربلند خواهیم زیست. 

 

 برگرفته از وب سایت همشهری عزیزم آقای شریعتی (ونک نیوز)

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط حميدرضارضايي
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی